loading...
موزیک قلب تو
آهنگ های داغ





Sir_Msm

باید به دوستان گل عرض کنم که این سایت به دلایلی لغو شد و در عوض سایتی جدید به نام شاپرک که تفریحی و سرگرمی توسط اینجانب تاسیس شد .از کاربران محترم تقاضا میشود که در این سایت ثبت نام کنن و از امکانات اون بهره مند بشن


آدرس سایت : http://shaparakk.rozblog.com/Forum



آخرین ارسال های انجمن
محمد صادق بازدید : 67 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (2)

آرزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.

Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.

محمد صادق بازدید : 39 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (3)

نرم افزار Kristanix Software ImageBadger Deluxe ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف تصویر می باشد که کار شما را در تبدیل، فقط با زدن یک کلید راحت کرده است. این نرم افزار با اضافه شدن به منوی کلیک راست، به شما امکان تبدیل تصاویر را بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار های دیگر می دهد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک تنظیمات مورد نظر شما را بر روی تصاویر اعمال می کند. حتی افرادی که در زمینه ی کار با نرم افزارهای مربوط به تصاویر مبتدی هستند می توانند بسیار ساده با این نرم افزار کاربردی تنظیمات مورد نظرشان را بر روی تصاویر انجام و کیفیت عکس را افزایش دهند. در طول برنامه پیغام هایی مشاهده خواهید کرد که شما را به سوی هدف مورد نظرتان راهنمایی می کند.

با این نرم افزار خیلی راحت و تنها با ۲ کلیک می توانید فرمت عکس را تغییر دهید. همچنین شما با این نرم افزار منحصر به فرد قادر خواهید بود تنظیمات خود را بر روی تصاویر با طیف گسترده ای از فیلترها مانند تغییر اندازه ی عکس، چرخاندن، میزان روشنایی و … انجام دهید. با این نرم افزار دیگر نگران اتلاف وقت خود در زمینه ی کار بر روی عکس ها نباشید و خیلی راحت و فقط با کلیک بر روی دکمه ی Go در کمترین زمان ممکن تنظیمات دلخواه خود را بر روی عکس ها پیاده کنید. هنگامی که بخواهید دسته ی زیادی از عکس های خانوادگی خود را به یک پسوند دیگر تبدیل کنید و یا کیفیت آنها را بهبود ببخشید و یا کار خاصی دیگر انجام دهید این نرم افزار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از نکات مثبت و منحصر به فرد این برنامه که آن را از سایرین ممتاز می کند تعداد پسوند های زیادی است که پشتیبانی می کند.

 

محمد صادق بازدید : 103 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه تم های زیبا وتاثیر گذار از طبیعتی بکر.این مجموعه شامل 8  تم فوق العاده است که شما می توانید هر کدام از آنها را به صورت جداگانه بر روی گوشیهای خود نصب نمایید.این تم ها هم اکنون از سایت یک موبایل قابل دانلود و نصب شدن هستند.

 

http://www.yekmobile.com/img/00download.gif دانلود از لینک اصلی  و با حجم 13 مگابايت -  دانلود از لینک كمكي
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
    قابل اجرا برروی گوشی های دارای  سیستم عامل  سیمبیان s60v3

محمد صادق بازدید : 49 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

راهزن گمنامی بنام فلین رایدر بطور اتفاقی از کنار برجی می گذرد که دختری با موهای بلندی بنام راپونزل در آن زندانی شده است. راپونزل شاهزاده جوانی است که از کودکی در این برج زندانی شده است. فلین به دنبال راه فراری از دست ارتش پادشاهی به برج راپونزل پناه می برد و بدین ترتیب با او آشنا می شود و پس از شنیدن داستان وی سعی در آزادیش دارد اما راپونزل که توسط مادر خود …

محمد صادق بازدید : 46 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.

محمد صادق بازدید : 651 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

ghalbe2o.rozblog.com

مستند Home شاهکار دیگر از BBC است که در سال ۲۰۰۹ وبا همکاری بیش از ۸۸,۰۰۰ نفر درباره سیاره زمین، خانه ای که همگی برروی آن زندگی می کنیم و زیبایی های محصورکننده آن با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های فیلمبرداری روز جهان و جلوه های خیرکننده ای که تاکنون حتی نظیر آن ها را در هیچ مجموعه مستند دیگری ندیده اید درکنار موسیقی و صداگذاری بی نظیر ، ساخته شده است. بدون هیچ شک و تردید؛ “خانه” زیباترین مستندی است که تاکنون توانسته است زیبایی های کره زمین را به این صورت نمایش دهد . این مجموعه در ابتدا با نمایی زیبا و مبهت کننده از سیاره زمین از فضا شروع می شود، و سپس به توضیح اینکه سیاره ما چگونه ساخته شده و اولین جرقه ی زندگی در کجا زده شده است ، اکسیژن جو چگونه به وجود آمده است ، دره ها و کوه ها و دیگر آثار هنر موجود بر روی کره ی زمین چگونه پدید آمده اند ، رنگهای زیبایی که کره ی زمین ما را نقاشی کرده اند به واسطه ی چه عنصری است و … می پردازد.

بدون اغراق می توان گفت در بین تمام فیلمهایی که در مورد طبیعت ساخته شده است این مستند  از لحاظ جلوه های بصری و تصاویر نمایش داده شده از نقاط مختلف زمین بی همتا می باشد، تصاویری خیره کننده و بسیار بسیار دیدنی از سراسر جهان که هر بیننده ای را در جای خود میخکوب می کند. در واقع این مجموعه، انقلابی در صنعت ساخت مستندهای طبیعی به حساب می آید، موسیقی متن بسیار زیبا که برگرفته از موسیقی های ملل مختلف دنیا از جمله کشور عزیز ما ایران است زیبایی این مستند رو دوچندان کرده است. در یک کلام می توان ادعا کرد که این مستند زیباترین مستند ساخته شده تا کنون در زمینه طبیعت می باشد.

بخشی از موسیقی که در دقیقه ی ۶۴ تا ۶۵ می توانید آن را بشنوید فارسی است و شعری از اقبال لاهوری را با مضمون زیر می خواند: به جهان دردمندان … تو بگو چه کار داری ؟
این قطعه ی انتخابی ایرانی کار اشکان کمانگری با نی سید محمد هنجانی و کمانچه ی سینا آهن آبادی است که البته بخش کوچکی از کل موسیقی های زیبای این مجموعه است.

اطلاعات بیشتر درباره مستند Home :

خانه، ساخته Yann Arthus-Bertrand است که درباره خانه ی ما در کهکشان، یعنی سیاره زمین ساخته شده است. این مجموعه بطور صد در صد شامل تصویربرداری هوایی از مکانهای مختلف کره زمین در ۵۴ کشور مختلف دنیا است. در این مستند نشان داده می شود که تنوع زیستی برروی زمین چقدر زیاد است و بشر چگونه تعادل زیستی برروی این سیاره را تهدید می کنداین فیلم در ۵ ژوئن سال ۲۰۰۹ همزمان در ۱۸۱کشور دنیا عرضه شد و رکورد سرعت پخش فیلم را در تاریخ سینما شکست! دورنمای سراسری این مستند بیان کننده چگونگی پیوند همه موجودات با زمین است و اینکه همگی با هم در یک توازن زیستی قرار دارند و نقش اساسی انسان را در برهم زدن این نظم نشان می دهد که چگونگی با انقلاب کشاورزی، توسعه صنعت نفت، آتش سوزیها و … شکافی عظیم در این نظم جهانی بوجود آورده اند. در پایان نشان داده می شود که چگونه می توان با استفاده از انرژیهای تجدید پذیر، ایجاد پارکهای بیشتر، همکاری بین کشورهای مختلف در خصوص مسائل زیست محیطی و آموزشهای اضافی در راستای اصلاح وضع موجود حرکت کرد.

مشخصات محصول :

نام انگلیسی : Home: A Stunning Visual Portrayal Of Earth

نام فارسی : مستند خانه

کارگردان : Yann Arthus-Bertrand

کیفیت ویدئو : HD

زبان : دوبله فارسی

لینک دانلود از ghalbe20

محمد صادق بازدید : 131 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

سلام دوستان به سایت ghalbe2o خوش آمدید . امید وارم با ارائه ی این سایت تونسته باشم اطلاعات شما رو بالا ببرم و سرگروتون کنم . میخواستم بگم  هر کسی که توانایی همکاری با من و دوستای دیگمو داره میتونه در قسمت forum  در انجمن تماس با مدیر سایت برام پیام بذاره تا به سرعت رسیدگی بکنم و بررسی کنم و اگه صلاح بود اعلام همکاری سایته ghalbe2o رو با شما اعلام کنم . مرسی 

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
ghalbe2o
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 573
  • بازدید کلی : 19,023